The 2CELLOS phenomenon: Social and cultural aspects of their fandom
Ključne besede:
fandom, socialna omrežja, 2CELLOS, medkulturnostPovzetek
Z uporabo etnografskega pristopa smo preučevali virtualno skupnost oboževalcev 2CELLOS. Raziskava je bila izvedena v letih 2015 in 2016 z opazovanjem Facebookovega in Twitterjevega spremljanja, z izvajanjem spletne ankete med njihovimi člani in etnografskih intervjujev z dvajsetimi oboževalci in obema članoma 2CELLOS. Glede na rezultate so družbena omrežja orodje, ki spreminja razumevanje oboževalcev. Danes lahko nekdo pripada oboževalcem, ne da bi sploh kdaj hodil na koncerte, kjer oboževalci takšne fenomene dojemajo kot zelo pomembne vire identitete. Internet omogoča glasbo
enostavno dostopno in omogoča intenzivno komunikacijo med glasbeniki in njihovimi oboževalci. Vzpostavitev globalnih socialnih omrežij zahteva priznavanje raznolikosti. Zbliževanje različnih kultur se kaže v svobodnejšem mešanju glasbenih zvrsti tako pri njihovem ustvarjanju kot v oboževanju, pri čemer sta 2CELLOS okvirni pojav z globalnim oboževalstvom.