Evaluation of socio-cultural factors in the learning of human evolution in the urban context of Rome

Avtorji

  • Marco Capocasa Sapienza University of Rome
  • Veronica Marcari University of Neuchâtel
  • Enzo D’Arcangelo Sapienza University of Rome
  • Maria Enrica Danubio University of L’Aquila
  • Fabrizio Rufo Sapienza University of Rome

Ključne besede:

razvoj, dijaki, človeška raznolikost, socialno okolje

Povzetek

Poučevanje evolucijske teorije predstavlja enega izmed najbolj zanimivih izzivov za učitelje naravoslovja. Na učenje glavnih načel biološke evolucije in še zlasti izvora človeške vrste, bi lahko vplivalo tudi socialno-kulturno okolje. Naša predhodna raziskava med dijaki zadnjih letnikov srednjih šol, ki se nahajajo tako v središču kot predmestju Rima v Italiji, kažejo, da lahko socialno-kulturni dejavniki (družinsko ozadje, urbani kontekst in drugi) vplivajo na dojemanje znanstvene podlage človeškega razvoja med formativnim procesom v srednji šoli.

Objavljeno

2015-09-30