Entrepreneurship and regional development in Europe: A comparative, socio-anthropological case study in Germany and Spain

Avtorji

  • Richard Pfeilstetter University of Seville

Ključne besede:

podjetništvo, antropologija razvoja, regionalni razvoj

Povzetek

Prispevek predstavlja zasnovo, podatke in rezultate našega raziskovanja pojava ter konsolidacije oblik institucionalizacije, ki temeljijo na inovativnih podjetniških akcijah v ruralnih evropskih kontekstih. Zbiranje podatkov je potekalo med letoma 2006 in 2010, v prispevku pa so predstavljeni podatki dveh regij, Los Pedroches v Andaluziji, Španija ter Mühldorf na Bavarskem, Nemčija. Prispevek proučuje doprinose socialne antropologije k prevladujočim teorijam gospodarskega podjetništva, s tem, da se osredotoča na neoprijemljive, kulturne spremenljivke, ki vplivajo na implementacijo lokalnih podjetniških iniciativ. S predstavitvijo podatkov dveh evropskih ruralnih regij na različnih stopnjah ekonomskega razvoja, želimo pokazati, da preučevanje podjetništva zahteva vključitev kvalitativnih podatkov o družbeno-kulturnih predpogojih vzhajajočih inovativnih institucij. Raziskava poudarja potrebo po širšem konceptu podjetniškega vedenja, s katerim je mogoče preseči zgolj redukcionistično idejo ustanovitve podjetja ter predstaviti teoretski model študij razvoja regij, ki se osredotoča na akterje in temelji na kombinaciji družbenih teorij Niklasa Luhmanna ter Pierra Bourdieuja.

Objavljeno

2013-03-30

Številka

Rubrike

SCIENTIFIC ARTICLES