Re-inventing the Past at Sunday Serenade: The Residual Cultures of a British Caribbean Dance Hall
Ključne besede:
britanski Karibčani, Raymond Williams, popularni ples, glasba, diaspora, rasaPovzetek
V članku se osredotočam na britansko karibski klub Sunday Serenade v severozahodnem Londonu, ki je namenjen ljudem nad 30 let. Glede na to, kako se obiskovalci kluba identificirajo z glasbo in plesnimi praksami iz njihove karibske domovine, se lotim proučevanja uporabnosti koncepta ‘rezidualnih kultur’ Raymonda Williamsa (1973), da bi ugotovila, ali je ta koncept sploh uporaben za proučevanje tega, kako se klub Sunday Serenade vzpostavlja kot drugačen od dominantne bele kulture. Trdim, da Williamsov model proizvaja statično razumevanje kulture in ne uspe prepoznati kompleksnega uprizarjanja sodobnih britanskih življenj, kot jih izvajajo ti obiskovalci. Zato se naslonim tudi na kritične študije rase in teorije diaspore, da bi ugotovila, kako obiskovalci Sunday Serenade odklanjajo vpetost v diskurz istosti prek njihovega stika s transnacionalnimi glasbenimi in plesnimi praksami in spodbujajo telesnost, ki je ekonomsko, kulturno in družbeno drugačna.