Anthropology of knowledge: Rural women and lifeplace learning

Avtorji

  • Nives Ličen

Ključne besede:

sociokulturna praksa, učenje, lokalno znanje, ruralno okolje, ženske

Povzetek

Raziskava učenja v vsakdanjem življenju podeželskih žensk je bila opravljena z namenom oblikovati okvir za interpretacijo učenja kot sociokulturne prakse v ruralnem kontekstu. Teoretski okvir so tvorili koncepti: učenje v vsakdanjem življenju, znanje in fenomenološka metodologija. Empirična raziskava je sledila kvalitativni paradigmi narativnega raziskovanja. Uporabljeno je bilo participatorno opazovanje in intervjuji. Ciljna skupina sodelujočih v raziskavi so bile ženske poznih srednjih let (med 45 in 65), ki živijo v kmečkem okolju. Podatke smo zbirali od 2013 do 2016. Ugotovili smo, da na učenje, kot ga doživljajo sogovornice, vplivajo različni dejavniki, ki jih lahko razumemo kot nenehno razvijajočo se celoto ali ekologijo učenja. Slednja vsebuje različne strategije, vsebine in vzorce socialne moči, ki v posameznih naracijah sestavljajo subjektivno mrežo znanja, v lokalnem okolju pa porajajočo se sociokulturno mrežo znanja.

Objavljeno

2018-12-20

Številka

Rubrike

SCIENTIFIC ARTICLES