Understanding new consumer trends in Turkey through coffee production and consumption in Mardin
Ključne besede:
specializirana kava, Mardin, uživanje hrane, tradicija, ljudska kulturaPovzetek
Kava, katera nam pomaga spoznavati kulturne prakse neke družbe, je pomemben potrošniški izdelek, ne samo v Turčiji, ampak tudi po svetu. V tej študiji, so bile raziskane različne specializirane kave, proizvedene s strani proizvajalcev kave v Artuklu, zgodovinskem okrožju Mardina, hitro spreminjajoče kavarne in kupovalne prakse potrošnikov. Prav tako so bili izvedeni etnografski intervjuji s proizvajalci kave, lastniki kavarn in potrošniki. Proizvajalci kave proizvajajo različne vrste kav, kot so turška, asirska, kurdska, dibek in kadamom, ki odražajo večkulturno strukturo mesta. Lastniki in proizvajalci kavarn, v svojih blagovnih znamkah in logotipih uporabljajo izraze in podobe, ki posnemajo starodavnost. Kavarne, kot "tretje mesto", postanejo odlični in razkošni prostori, katere dajejo tradicionalni videz. Uživanje novih izdelkov s strani obiskovalcev Mardina, ki je pomemben kraj za domače turiste, kaže nov razred, kateri išče užitke in izkušnje v Turčiji.