Rethinking the authority of Muslim religious scholars and mosques in shaping religious discourse in Pakistan: An ethnographic account
Ključne besede:
muslimanski verski učenjaki, mošeja, islam, vsakdanje življanje, verske šole, PakistanPovzetek
Mošeja je temeljna ustanova v kateri koli islamski družbi, njena vloga pa precej presega njeno funkcijo verskega centra. Osrednje vprašanje te etnografske študije v Pakistanu je, ali je mošeja še vedno tako osrednja, kot je bila v preteklosti, ali kot predvidevamo, da je. Podobno vprašanje je mogoče postaviti tudi za tiste muslimanske verske učenjake, izobražene v islamskem pravu, ki pogosto obiskujejo mošejo in služijo verski skupnosti kot molitveni vodje. Študija raziskuje, kakšno vlogo igrajo mošeja in muslimanski verski učernjaki v bogoslužju in v vsakodnevni družbeni strukturi. Študija nakazuje, da verskih učenjakov in mošej ne moremo več pojmovati kot predstavnike pakistanske družbe.
Prenosi
Objavljeno
2018-09-30
Številka
Rubrike
SCIENTIFIC ARTICLES