Argumentation, Cognition, and Context: Can we know what we know what we (seem to) know?

Avtorji

  • Igor Ž. Žagar Educational Research Institute & University of Ljubljana, Slovenia

Ključne besede:

argumentacija, mišljenje, diskurz, konkluzija

Povzetek

Argumentacija naj bi bila kognitivna in diskurzivna, toda ko odpremo usta se stvari radikalno spremenijo. Ne samo, da v stvari (predvsem pa njihove predstave) »vtisnemo« koncepte, ki jih tam prej ni bilo; celo naše argumente je mogoče razumeti le, če izhajamo iz sklepov (ki naj bi bili šele rezultat naših argumentov). Ali z drugimi besedami: argumentacija je izvirno morda res kognitivna, toda šele potem, ko jo »vtisnemo« v diskurz jo lahko prepoznamo, razumemo in opišemo kot argumentacijo, jo analiziramo v argument(e) in sklep(e) in jo ovrednotimo. Ta članek govori o nekaterih problemih tega »prehoda« v besede.

Objavljeno

2002-06-30

Številka

Rubrike

SCIENTIFIC ARTICLES