Pedagogy of the Other or, the Critical Pedagogy and the Impossible Exchange

Avtorji

  • Dušan Rutar

Ključne besede:

drugost, drugi, kritična pedagogika, kritična pismenost, pedagogika-ki-postavlja-vprašanja, etika

Povzetek

V naši precej kratki študiji smo se lotili treh osnovnih in nepogrešljivih konceptih, ki so potrebni za razumevanje kritične pedagogike. Ti koncepti so: 1) koncept drugosti ali alternativnosti; 2) koncept kritične pismenosti; 3) koncept simulakrov. Naša teza je bila, da so Paulo Freire, Emmanuel Levinas in Jean Baudrillard razvili nekaj zelo močnih teoretičnih in praktičnih orodij, s katerimi je mogoče korenito spremeniti šolo. V tej perspektivi moramo kritično pedagogiko razumeti kot etično pobudo. Pedagogika-ki-zastavlja-vprašanja je taka etična pobuda, za katero se zavzemamo v pričujočem besedilu.

Objavljeno

2002-06-30

Številka

Rubrike

SCIENTIFIC ARTICLES