Unsettling narrative(s): Film making as an anthropological lens on an artist-led project exploring LGBT+ recovery from substance use

Avtorji

  • Alastair Roy University of Central Lancashire
  • Amanda Ravetz Manchester Metropolitan University
  • Mark Prest Portraits of Recovery

Ključne besede:

LGBT okrevanje, proces, snemanje filmov, pripoved, umetnost

Povzetek

Članek obravnava film My Recoverist Family, v katerem je imel vsak izmed avtorjev imel drugačno vlogo: antropološki filmski ustvarjalec (Amanda), komisar projekta in udeleženec v njem (Mark) ter član občinstva in kritik (Ali). Film prikazuje skupino LGBT + oseb, ki uporabljajo umetnost za raziskovanje okrevanja po uporabi opojnih substanc glede na njihove biografije in širša družbena vprašanja. Prispevek preiskuje interakcijo vizualnih in uprizoritvenih umetnosti ter pripovedovanja zgodb v dotiku, artikuliranju in predstavljanju glavnega fokusa filma − krivic, katerim so izpostavljeni LGBT + ljudje. Z uporabo ideje o vznemirjanju pripovedi analiziramo, kako ustvarjalci filma dajejo prednost raziskovanju pred razlago in trenutnemu razumevanju pred narativno skladnostjo, razlago in razpletom pripovedi. Da bi postopek pisanja uskladili z metodologijo snemanja filma (pod vplivom razumevanja kreativnosti dela antropologa Tima Ingolda), smo uporabili metodološko orodje, k razvoju katerega je prispeval Ali, imenovano scenska kompozicija. Trdimo, da je pomen prispevka vsebinski in metodološki: umetniško presnovljene pripovedi omogočajo zapletenost "zgodb, ki jih poslušamo", to pa začne rušiti binarnosti, okoli katerih sta zgrajena večina sedanjih politik in praks zdravljenja odvisnosti.

Biografije avtorja

Amanda Ravetz, Manchester Metropolitan University

 

 

Mark Prest, Portraits of Recovery

 

 

Objavljeno

2020-12-11

Številka

Rubrike

SCIENTIFIC ARTICLES